niedziela, 14 września 2014

Wakacyjnie: Kwiaty

Dzisiaj trochę o kwiatach.
Wszystkie zdjęcia zostały zrobione u babci niestety jest ich mało ale za tą kwiaty na nich są śliczne :)
Nie wiem co napisać głównie siedziałam na schodach i robiłam im zdjęcia tak jak większości zdjęć u babci zostało zrobionych i są związane z siedzeniem na schodach.
No co tu dużo pisać oglądajcie :)!
+ Przeczytajcie informacje na dole.







































 


Mała informacja.
Posty będą dodawane jednak raz w tygodniu, ewentualnie dwa jeżeli będę miała więcej czasu.
Teraz mam strasznie dużo nauki nie spodziewałam się aż tyle oprócz tego zaczynam ćwiczyć od października co sprawi że będę miała jeszcze mniej czasu, doszły jeszcze prace dodatkowe w szkole między innymi: Zdjęcia związane z promocją zdrowia w mojej szkole, plakaty, dodatkowe książki i filmy na język polski, zajęcia dodatkowe z prawie każdego przedmiotu co lepsze nie wiem jak mam to zrobić ale w wtorki mam 3 dodatkowe w tym samym czasie tak samo jak i w czwartki ogólnie mam ograniczony czas moje życie chyba na prawdę teraz będzie polegać na codzienności szkoła, jedzenie, lekcje, spać i tak w koło.
To chyba tyle :) zapraszam do obserwacji bloga i głosowania w ankiecie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz