wtorek, 16 września 2014

DIY- zrób to sam/a.

Dzisiaj trochę jedzenia :)
Przepis ten znalazłam w internecie jednak zmieniłam go ze względu na to że nie jadam niektórych rzeczy.
Nie pamiętam jak się nazywało to danie ale ja nazwałam je "Pizzerinki".

Potrzebujemy:
-Bułki (ilość zależy od was).


-Ser (zależy od własnego uznania, można też dać ser w plasterkach jeszcze tego nie próbowałam ale wydaje mi się to równie dobrym pomysłem).

 Pieczarki (Ilość zależy od was).

 Ketchup (Można również dać pikantny, ja jednak wzięłam łagodny).

 Szynkę (Jaką chcemy).

Papryka w proszku (według własnego uznania ja jednak nie polecam bo nadaje zbyt ostry smak, wystarczy dać sam ketchup).

 Tartka (do sera).

Deska (do krojenia pieczarek itd.).

Sposób przygotowania:
Bułki przekrajemy na pół.

Pieczarki obieramy.

Szynkę kroimy w paski lub plastry (jak kto woli).

Na bułki kładziemy plastry szynki.

Oblewamy je ketchupem.

Ketchup można rozsmarować jeżeli się chce.

Na to posypujemy starty ser.

I układamy pieczarki.

 Jak pisałam wyżej można posypać jeszcze paprykę w proszku.

Całość wygląda mniej więcej tak:

 Wstawiamy do piekarnika na 180° i czekamy aż ser się zapiecze.




Potrwać to może ok 15-20 minut.


I Pizzerinki gotowe :)
Jeżeli chcecie wypróbować ten przepis w domu to smacznego! :)

1 komentarz: