niedziela, 31 sierpnia 2014

DIY- zrób to sam/a.

Kartonowe serduszko
fajny pomysł prawda :)?

Nie wyszło mi tak jak chciałam ale i tak mi się podoba i kiedyś jeszcze je zrobię :)
Jak je zrobić?
Najpierw musimy narysować wzór.
Wiem mój nie wygląda za dobrze ale robiłam je byle jak.
Wzór musi mieś dwa kanciaste serca które będą miały 10 prostych na jedno serce. Musicie zrobić je takie same jeżeli serce z lewej strony ma u góry 2cm to wszystkie górne połówki muszą mieć 2cm to samo tyczy się reszty mniej więcej tak to musi być
Przepraszam że tak nie równo :/


 jak już narysujemy (według mnie to była najtrudniejsza część) dorysowujemy zakładki.
 I wycinamy.
 I zaginamy w miejscach kresek i zakładki.
 I sklejamy (druga najtrudniejsza rzecz, byłam cała w kleju zresztą stół też)





 I tada nie jest idealnie ale mi się podoba :)

1 komentarz:

  1. Da się je jakoś otworzyć ? :) Pomysł niezły, na pewno skorzystam. Zapraszam do mnie
    http://fashionkinq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń