wtorek, 26 sierpnia 2014

Wakacyjnie: O co chodzi?

Jak widzicie po tytule bloga Wakacyjnie a mianowicie chodzi o to że od września będę pisała o wspomnieniach i dodawała zdjęcia z wakacji czasem różne a czasem o konkretnej tematyce i opisywała wydarzenia jakie towarzyszyły zrobieniom tych zdjęć. A przynajmniej będę się starała to robić ;)
Jeżeli chcecie się przyłączyć do takiej akcji zapraszam fajnie będzie zobaczyć posty o waszych wydarzeniach wakacyjnych ;)
I proszę o podawanie linków do waszych blogów pod postem :) 








+ Od września będę się starała pisać dwa razy w tygodniu minimum bo chcę poprawić stopnie w szkole w końcu III gimnazjum i muszę się dostać do dobrej szkoły później, szczególnie że mi nauka przychodzi bardzo ciężko. Tak w ogóle nie wierze że wakacje tak szybko zleciały przynajmniej mi a wam? Ja dopiero dzisiaj poczułam prawdziwe lato jak wyszłam na spacer i zobaczyłam że ludzie jednak "istnieją" a dzisiejsze dzieciaki nie siedzą tylko przy telefonach, komputerach i telewizorze i udało im się wyjść na słońce bo dzisiaj na reszcie się pokazało :)
Pamiętam jak ja byłam mała i nie ważne czy padało, wiało czy też świeciło najfajniej było siedzieć na dworze i chyba nadal mi to zostało po potrafię siedzieć na balkonie i pisać notkę.
No i znowu będą zdjęcia z żużlu bo mój brat zaszalał i kupił bilety na Grand Prix.
 
No to chyba tyle z informacji jeszcze raz zapraszam do akcji mam nadzieje  że pomysł wam się spodoba i dołączycie ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wygląd bloga, fajne zdjęcia, tekst również :)
    Zapraszam do mnie - http://jankoviak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam czytać posty o wspomnieniach (:
    super post !

    OdpowiedzUsuń