wtorek, 1 września 2015

Back to school!

Przychodzę do was z postem z serii back to school. Trochę spóźnionym ale jednak się wyrobiłam :)


Zacznijmy od torebki którą będę nosiła gdy będę miała mniej lekcji. Kupiłam ją w Cropp za 119zł. Jest na prawdę solidna, ładna i nie ma niepotrzebnych dodatków. Szukałam takiej na prawdę długo.   



  Drugą rzeczą jaką chce wam pokazać jest mój plecak który nosić będę na co dzień. Mam go od kilku lat ale korzystałam z niego nie cały rok. W zeszłym roku szkolnym miałam plecak z croppa a teraz wracam znowu do tego.


 Zeszyty A4 kupione w biedronce.

 I w księgarni w formacie B5 koszt jednego to 8zł.

Jednolite zeszyty kupiłam w Intermarché za 5 zapłaciłam coś koło 25zł.

I coś fajnego, poręcznego i przydatnego:mini notesik. Kupiłam go w lipcu za złotówkę gdzieś w kiosku. Ma przylepne karteczki, mogę go nosić w piórniku. Miałam go dzisiaj na rozpoczęciu i wszystkie informacje się mieszczą.


Coś co uwielbiam czyli karteczki przylepne. Używam ich już od roku teraz kupiłam nowe ze względu na dużą ilość zapisywanych na nich przypomnień.

 linijka z karteczkami z biedronki niestety ceny nie pamiętam :/

I piórnik który służy mi już 4 rok i jeszcze się nie popsuł. Kupiłam go z tego co pamiętam to za 25zł w księgarni. Inni zawsze mnie męczą bo chcą go całego rozpiąć. Na prawdę się sprawdza mieści się wszędzie, dużo pomieści i w dodatku jest zabawny.


Kredki które wszystkim polecam. Używam ich od pierwszej klasy szkoły podstawowej co roku. Na prawdę dużo maluje i są bardzo mi potrzebne. Nie łamią się, mają ładne żywe kolory. 

Kalendarz z Biedronki za ok 18zł. Kupiłam go ze względu na to że muszę planować posty na bloga żeby znowu go nie zaniedbać jak ostatnio i zajęcia po za lekcjami których w tym roku będę miała na prawdę dużo.   


To wszystko co chciałam wam pokazać. Dodam że to mój pierwszy post z serii back to school i nie umiem jeszcze tego dobrze napisać. Dziękuje za przeczytanie i dodawajcie linki do swoich blogów w komentarzach.

1 komentarz:

  1. kredki z tej firmy są najlepsze! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń