środa, 31 grudnia 2014

Sylwestrowa noc

Nowy Rok- Nowe życie?
Dla wielu osób wraz z nowym rokiem zaczyna się nowe życie. Mówią sobie że rzucą palenie, zaczną się uczyć lub po prostu będą milsi dla innych. Jednak zapewne połowa z tych osób nie zrobi nic w kierunku swoich postanowień. Ja w tym roku się nie poddam zaczęłam się przygotowywać już pod koniec grudnia. Moje postanowienia są takie jak innych czyli schudnąć i postarać się chociaż uczyć. Mam nadzieje że będzie mi się udawało połączyć ćwiczenia z nauką i do tego sesjami i wychodzeniem ze znajomymi.
Sylwestra w tym roku spędziłam na bulwarze oglądając pokaz fajerwerek. Mało co było widać przez ten cały dym(?) ale to co udało się ujrzeć było na prawdę przepiękne.
Nie przedłużając zapraszam do oglądania zdjęć :) 
 










































Szczęśliwego nowego roku!

1 komentarz: